Τετάρτη 19 Μαρτίου 2014

Το άγχος της Ζέτας Μακρυπούλια πριν την πρεμιέρα του “Just The 2 Of Us”

Παρά την εμπειρία της η παρουσιάστρια αποκαλύπτει πως έχει άγχος για την πρεμιέρα 


Η κάμερα της εκπομπής «Πρωινό mou» συνάντησε τη Ζέτα Μακρυπούλια στα παρασκήνια των γυρισμάτων για το τρέιλερ του «Just the 2 of Us» και η παρουσιάστρια του νέου σόου του MEGA απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις του δημοσιογράφου της πρωινής εκπομπής.


«Έχω στο μυαλό μου ότι έχω πολύ χρόνο ακόμα αλλά όταν συνειδητοποιώ ότι είναι την άλλη εβδομάδα παθαίνω διάφορα. Έχω ένα άγχος... Κάθε φορά έχω άγχος και έχω μάθει να ζω με αυτό. Απλώς επειδή για μένα είναι μια καινούρια εκπομπή και γενικότερα μια καινούρια "παρέα", θέλω να περάσει η πρώτη εκπομπή και μετά θα φύγει και το άγχος», δήλωσε η Ζέτα Μακρυπούλια και συμπλήρωσε: «Δεν έχω δει τα ζευγάρια. Δεν ξέρω το "πάντρεμα" και κάτι μου λέει πως θα το μάθουμε τελευταία στιγμή, ίσως και στην πρεμιέρα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...