Σάββατο 22 Μαρτίου 2014

Θα πάθετε πλάκα! Πόσο χρονών είναι η Κατερίνα Γκαγκάκη;

Για την ηλικία της, μίλησε η Κατερίνα Γκαγκάκη. Η Διευθύντρια Δημοσίων Σχέσεων του ΑΝΤ1, απάντησε αν... την ενοχλεί η πλάκα που της έκαναν στο «Your Face Sounds Familiar»:

«Νέα γυναίκα είμαι 42χρονών και προφανώς σχέσεις έχω. Δεν θεωρώ ότι επειδή δουλεύω και είμαι στέλεχος δεν έχω προσωπικές σχέσεις και στιγμές. Με αφήνει παγερά αδιάφορη αν μου κάνουν πλάκα».


Στη συνέχεια, ομολόγησε πως της λείπει πολύ από τον ΑΝΤ1 η Ζέτα Μακρυπούλια:

«Εγώ θα ήθελα να είναι στον ΑΝΤ1 ακόμα η Ζέτα Μακρυπούλια. Χωρίς να είναι μομφή αυτό για το Dancing. Θα ήθελα να είναι και να κάνει κάτι άλλο! Θεωρώ ότι ταίριαξε πολύ με τον ΑΝΤ1. Είναι μια πολύ λαμπερή γυναίκα, πολύ καλή παρουσιάστρια και πάρα πολύ έξυπνη. Και δεν θεωρώ ότι υπάρχουν πολλά τέτοια πρόσωπα!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...