Κυριακή 23 Μαρτίου 2014

Η μεταγραφή στον Alpha, η Μενεγάκη και η συμμετοχή του Πέτρου Κωστόπουλου στο Just The Two Of Us [βίντεο]

Για όλους και για όλα μίλησε ο Πέτρος Κωστόπουλος σε ζωντανή σύνδεση με την εκπομπή του τηλεοπτικού ΣΚΑΙ «Excellent» και την Χριστίνα Λαμπίρη.


Ο γνωστός παρουσιαστής απάντησε σε όλα όσα έχουν γραφτεί και ακουστεί το τελευταίο διάστημα για τον ίδιο, τις σχέσεις τους με τους συνεργάτες της εκπομπή, το τηλεοπτικό του μέλλον, ακόμη και τις σχέσεις του με την Ελένη Μενεγάκη.


Σχετικά με την φημολογούμενη πρόταση από τον Alpha και στο πόσο έχει μεσολαβήσει η κουμπάρα του Ελένη Μενεγάκη ξεκαθάρισε κάθε σενάριο, λέγοντας:


«Ακόμα δεν τον είδαμε... Δεν έχω καμία σκέψη αυτή τη στιγμή. Κανένας δεν με πλησίασε, αλλά κι αν ήθελα (να πάω στον Alpha), δεν θα πήγαινα στη Μενεγάκη, έχω τον Καλημέρη που είναι φίλος μου 150 χρόνια. Η Ελένη δεν είναι καναλάρχισσα. Αλλά κανείς δεν μου έχει κάνει πρόταση και δεν με νοιάζει. Πάμε καλά και χαίρομαι με αυτό που κάνω» και συνέχισε ως εξής: «Τώρα με τη Μενεγάκη που ξαναγίναμε φίλοι έχω ακούσει επτά διαφορετικές θεωρίες. Η τελευταία είναι ότι πάω στον Alpha, η προηγούμενη ήταν πως θα ανταλλάξουμε κοινά – όπως αν είμαι φίλος με τη Λαμπίρη, το κοινό της υποτίθεται θα με βλέπει. Έχω ακούσει 1500 πράγματα! Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει τέτοιο θέμα. Πάμε καλά και θα ήταν χαζό να συζητήσω να πάω αλλού τώρα, πάνω που συνήθισα, πάνω που μ' αρέσει».

Η πρωινή ζώνη και η ιδιοσυγκρασία του: «Επειδή γράφονται διάφορα για μένα πως δεν μου αρέσει το πρωινό, θέλω να πω ότι όλοι αυτοί μιλάνε εκ μέρους μου, χωρίς να έχω πει κάτι. Πιστέψτε με, μου αρέσει πάρα πολύ το πρωινό. Ξαφνικά ανακάλυψα άλλο ωράριο στη ζωή μου. Μια ζωή ζήλευα τους ανθρώπους που ξύπναγαν νωρίς και εγώ ξυπνούσα στις 11. Άλλαξαν όλοι οι βιορυθμοί μου, αλλά επειδή περνάω και μια δύσκολη φάση στη ζωή μου, είναι για μένα ψυχοθεραπεία. Περνάω καλά, πάρα πολύ καλά!». Όταν όμως κλήθηκε να σχολιάσει το τηλεοπτικό του μέλλον, ο αγαπημένο παρουσιαστής τόνισε: «Δεν ξέρω. Αυτό είναι και ιδιοσυγκρασιακό, του χαρακτήρα μου. Αυτή τη στιγμή μου αρέσει το πρωινό και δεν συζητάω κάτι άλλο. Αν μου έλεγες τώρα να κάνω τρία βράδια ή το πρωινό, θα διάλεγα το πρωινό ειλικρινά. Του χρόνου ξέρω γω; Πώς θα 'μαι, πώς δεν θα 'μαι; Μήπως ξέρεις εσύ;».

Ενώ σε άλλο σημείο της εκπομπής ανέφερε πως στην αρχή του έλειπε Το Βράδυ, όμως στη συνέχεια είδε πως όλοι θέλησαν να κάνουν βραδινή εκπομπή. «Στην αρχή υπήρχε μία και μετά έκαναν όλοι. Τώρα είμαι, όμως, τόσο πτώμα που δεν θα μπορούσα να το κάνω», σχολίασε ο Πέτρος Κωστόπουλος. Παρόλα αυτά όμως υπάρχουν κάποιες που ξεχωρίζει και δεν δίστασε να τις κατονομάσει: «Εμένα αυτή που μ' αρέσει περισσότερο από όλες είναι αυτή του Αρναούτογλου και του Σταρόβα. Είναι cool στις συνεντεύξεις, ο Σταρόβας έχει ατάκα, η Μπεκατώρου κάνει λίγο την αφελή. Είναι πιο φιλικό κλίμα, έχουν ωραίο στούντιο, έχουν ένα καλό σύνολο. Και η Ναταλία έχει στρώσει, όπως θα έστρωνε και ο Μουτσινάς. Δεν πρέπει να τελειώνει γρήγορα κάτι, πρέπει να δίνεται ένα χρονικό διάστημα μέχρι να φορμαριστούν οι άνθρωποι».

«Η αντικατάστασή μου από τη Ζέτα Μακρυπούλια είναι χαζομάρες. Ποτέ δεν υπήρχε θέμα Ζέτας. Γι' αυτό βγήκε ακριβώς την άλλη μέρα σε μένα (σ.σ.: μίλησε στο "Πρωινό mou", διαψεύδοντας τις φήμες). Αυτή ήταν η απάντησή της. Το κανάλι δεν έχει μιλήσει με κανέναν. Το πρόβλημα αυτό δεν αφορά μόνο τον Πέτρο, αφορά όλους τους ανθρώπους που είναι στην τηλεόραση. Βγαίνουν κατά τη διάρκεια της χρονιάς θεωρίες, άλλες πραγματικές, άλλες χαζές, άλλες συνωμοσίας, λόγια να λέγονται», ξεκαθάρισε για ακόμη μία φορά τις φήμες γύρω από το συγκεκριμένο ζήτημα. Μάλιστα, μίλησε και για την κατάσταση των σχέσεων της αγαπημένης πεντάδας της εκπομπής του Mega, «Πρωινό mou», λέγοντας χαρακτηριστικά: «Παλιότερα είχαμε περισσότερες εντάσεις, αλλά στον δρόμο έστρωσε. Με τον καιρό γνωριστήκαμε. Είμαστε πέντε άνθρωποι από πέντε διαφορετικές πλευρές του πλανήτη. Ακόμα και η γυναίκα μου, νομίζεις ήξερα πώς θα είναι τηλεοπτικά; Δεν ήξερα!», ενώ ιδιαίτερα για τη συνεργασία του με τον σεφ της εκπομπής, Άκη Πετρετζίκη, αναφέρει: «Με τον Άκη είναι ωραία, είναι αντράκι. Έχει πλάκα και μου αρέσει να τον πειράζω. Άμα του πω κάτι, αρπάζει λίγο φλάντζα. Στην αρχή ήμασταν λίγο μαγκωμένοι, ο καθένας δεν ήξερε τι είναι ο άλλος».

Οι φήμες για το Just The Two Of Us: «Διαβάζω ότι με ζητάνε, ότι μου τάζουν λαγούς με πετραχήλια. Δεν μου έχουν πει τίποτα! Αλήθεια σου λέω, δεν με φώναξε κανείς να μου πει αν θέλω να είμαι στο Just The Two Of Us – γιατί εμένα μου αρέσουν αυτά τα παιχνιδάκια. Εκεί, αν είσαι κριτική επιτροπή, είσαι μες στην τρελή χαρά. Περνάς ωραία και καμιά καριέρα δεν παίζεται. Πιστεύω ότι έχουν σκεφτούν το όνομά μου, αλλά δεν υπάρχει τίποτα πρακτικό».

Τέλος ο Πέτρος Κωστόπουλος δεν δίστασε να αναφερθεί και σε άλλα ζητήματα όπως το lifestyle των περιοδικών του: «Ναι μωρέ, εντάξει. Είναι κακό; Ποιο είναι το lifestyle; Εγώ λέω ότι ως τσομπάνης θα είχα ένα lifestyle, ως γιδοβοσκός επίσης. Κάπου θα πήγαινα, κάτι θα έκανα, κάτι θα φόραγα. Ως ποδοσφαιριστής θα έκανα στα μαλλιά μου μια μοϊκάνα και θα φορούσα σκισμένα τζην. [...] Κατ' αρχάς, ένα περιοδικό δεν φτιάχνει το lifestyle... [...] Χριστινάκι μου, οι μισοί που βγήκαν στην τηλεόραση, βγήκαν από μένα. Η τηλεόραση υιοθέτησε από τα περιοδικά τη μισή ειδησεογραφία. Ξέρεις πολύ καλά ότι τα περιοδικά μου δεν έβγαζαν χλίδα. Μπορεί να έβγαζαν το τάδε μοντέρνο, αλλά υπήρχαν άλλοι όμιλοι που έβγαζαν τα χρυσά ρολόγια, τις Porsche και τις Bentley».
null

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...