Τρίτη 18 Μαρτίου 2014

Σπυροπούλου: Στα 21 μου ήμουν πολύ κοντά στο γάμο [βίντεο]

Αποκαλύψεις για την προσωπική της ζωή έκανε στο Πρωινό mou η παρουσιάστρια στον Πέτρο Κωστόπουλο και την Τζένη Μπαλατσινού.


Η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου ανέφερε τη σχέση που την οδήγησε πολύ κοντά στο γάμο, αλλά και το ατύχημα που λίγο έλειψε να της κοστίσει τα πόδια της.


«Όταν ήμουν 21, προσπαθούσα πολύ να κάνω παιδί και ήμουν κοντά στο γάμο. Ήμουν πολύ ερωτευμένη, ο σύντροφός μου ήταν 11 χρόνια μεγαλύτερός μου και ήθελα να ζήσουμε για πάντα μαζί».

Το ατύχημα, που συνέβη την ημέρα των γενεθλίων της, της άλλαξε τη ζωή:

«Είχα ένα τροχαίο πολύ σοβαρό, τράκαρα με βυτιοφόρο την ημέρα των γενεθλίων μου. Ήμουν στο νοσοκομείο και νόμιζα πως δεν θα ξαναπερπατήσω. Εκεί είδα τον άνθρωπο που είχα δίπλα μου και δεν ήταν ο σύντροφος που ήθελα».

Δείτε το βίντεο εδώ και εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...